Полезная информация: Правила оформлення житла в новобудовах
Добавлено: 2019-01-30 16:39:09 |
Попри тривалу економічну кризу в країні первинний український ринок нерухомості продовжує розвиватися. Це призвело до збільшення попиту на житло в новобудовах. До внесення істотних змін до чинного житлового кодексу оформлення майнових прав на квартири первинного фонду доставляло проблеми покупцям. Сьогодні процедура змінилася, але власнику як раніше потрібно зібрати певний пакет документів перед реєстрацією житла. Попередня процедура оформлення прав власностіДо внесення поправок до чинного українського законодавства власник квартири в новобудові повинен був зібрати не тільки документи на нерухомість, а й папери від будівельної компанії яка реалізує проект:
Реєстрація майнових прав за новими правиламиПісля поправок прийнятих Верховною радою у діючим законодавстві документальне навантаження на власників первинного житла значно знизилося. Всі папери з переліку, представленого вище, надає в реєстраційну службу будівельна компанія, а не покупець як було раніше. Документи проходять відповідну реєстрацію, після чого робляться копії які надаються власникам житла за їх першою вимогою. Власник нерухомості щоб оформити право власності на квартиру в новобудові повинен підготувати для надання в регіональну реєстраційну службу заяву та пакет наступних документів:
Якщо в представленому власником житла пакеті документів будуть виявлені помилки або відсутні довідки представник Реєстраційної служби зупиняє розгляд заяви до моменту усунення проблем. Також він надає вичерпні поради для швидкого вирішення причин що послужили відстрочкою оформлення прав власності. Відповідно до чинного житлового кодексу на усунення недоліків заявнику надається п'ять робочих днів, після чого процедура реєстрації буде відновлена або припинена. Якщо буде винесено позитивний вердикт по видачі прав власності на квартиру в новобудові, в електронний реєстр вноситься запис, а власнику житлоплощі видається виписка та свідоцтво. Фінансова сторона питанняРеєстрація майнових прав на житлову або не житлову нерухомість в новобудові має на увазі оплату встановлених зборів та податків. Власнику квартири первинного житлового фонду потрібно сплатити:
Тільки підготувавши всі документи та сплативши встановлені мита можна розраховувати що, реєстрація житлової нерухомості купленої на первинному ринку пройде успішно та в рамках законодавства. Важливо враховувати, що на реєстраційний облік не можна поставити житло в будинку, не прийнятому в експлуатацію. Також потрібно розуміти, що договір купівлі-продажу на сьогодні не є офіційним документом, який підтверджує законне володіння квартирою. Замість нього формуєтеся виписка в електронному вигляді. |