Полезная информация: Правила оформлення житла в новобудовах

Добавлено: 2019-01-30 16:39:09

Попри тривалу економічну кризу в країні первинний український ринок нерухомості продовжує розвиватися. Це призвело до збільшення попиту на житло в новобудовах. До внесення істотних змін до чинного житлового кодексу оформлення майнових прав на квартири первинного фонду доставляло проблеми покупцям. Сьогодні процедура змінилася, але власнику як раніше потрібно зібрати певний пакет документів перед реєстрацією житла.

Попередня процедура оформлення прав власності

До внесення поправок до чинного українського законодавства власник квартири в новобудові повинен був зібрати не тільки документи на нерухомість, а й папери від будівельної компанії яка реалізує проект:

  • право власності або оренди ділянки землі під споруджуваним об'єктом;
  • висновок про прийняття будинку на обслуговування комунальних служб;
  • висновок про присвоєння об'єкту юридичної адреси;
  • список всіх інвесторів, завірений нотаріусом.

Реєстрація майнових прав за новими правилами

Після поправок прийнятих Верховною радою у діючим законодавстві документальне навантаження на власників первинного житла значно знизилося. Всі папери з переліку, представленого вище, надає в реєстраційну службу будівельна компанія, а не покупець як було раніше. Документи проходять відповідну реєстрацію, після чого робляться копії які надаються власникам житла за їх першою вимогою.

Власник нерухомості щоб оформити право власності на квартиру в новобудові повинен підготувати для надання в регіональну реєстраційну службу заяву та пакет наступних документів:

  • договір пайової участі або інший документ що є підставою для реєстрації майнових прав;
  • довідка, що підтверджує, що інвестор брав участь в інвестиції об'єкта реалізованого забудовником;
  • технічна документація на квартиру що підлягає реєстрації;
  • чеки, що підтверджують оплату за надання витягу з державного реєстру та встановлені чинним законодавством мита.

Якщо в представленому власником житла пакеті документів будуть виявлені помилки або відсутні довідки представник Реєстраційної служби зупиняє розгляд заяви до моменту усунення проблем. Також він надає вичерпні поради для швидкого вирішення причин що послужили відстрочкою оформлення прав власності. Відповідно до чинного житлового кодексу на усунення недоліків заявнику надається п'ять робочих днів, після чого процедура реєстрації буде відновлена або припинена.

Якщо буде винесено позитивний вердикт по видачі прав власності на квартиру в новобудові, в електронний реєстр вноситься запис, а власнику житлоплощі видається виписка та свідоцтво.

Фінансова сторона питання

Реєстрація майнових прав на житлову або не житлову нерухомість в новобудові має на увазі оплату встановлених зборів та податків. Власнику квартири первинного житлового фонду потрібно сплатити:

  • Збір за фіксованою ставкою за видачу витягу з державного реєстру майнових прав. Розмір мита на сьогодні становить 120 грн.
  • Державний податок, який розраховується на підставі площі квартири та розміру мінімальної зарплати власника житла.

Тільки підготувавши всі документи та сплативши встановлені мита можна розраховувати що, реєстрація житлової нерухомості купленої на первинному ринку пройде успішно та в рамках законодавства. Важливо враховувати, що на реєстраційний облік не можна поставити житло в будинку, не прийнятому в експлуатацію. Також потрібно розуміти, що договір купівлі-продажу на сьогодні не є офіційним документом, який підтверджує законне володіння квартирою. Замість нього формуєтеся виписка в електронному вигляді.



Наши Опросы

Какие разделы новостей Вас больше всего интересуют?
Игровые новости
Новости кино
Светская хроника
Наука, технологии, Интернет
Музыка
Происшествия

Результаты Архив

Вход

Логин:

Пароль:


Запомнить меня
Вам нужно авторизоваться.
Забыли пароль?
Регистрация

Экспорт новостей


rss2.0

Статистика

Рейтинг@Mail.ru